Založenie reklamácie

Číslo faktúry:
Zadajte názov reklamovaného produktu
Vaše údaje:
Zadajte kontaktnú osobu
Zadajte ulicu a popisné číslo
Zadajte názov mesta, obce
Zadajte poštové smerovacie číslo
Zadajte číslo Vášho mobilného telefónu vo formáte napr. +421905xxxxxx

Reklamácie - výmena alebo vrátenie tovaru

Ak vám tovar prišiel bez poškodenia, ale nie ste spokojní s jeho kvalitou alebo veľkosťou, kontaktujte nás prostredníctvom reklamačného formulára alebo e-mailom. Sme hrdí na to, že dodávame tovar najvyššej kvality z vybraných materiálov, vyrobený ľuďmi v Českej republike - ale najdôležitejšia je pre nás vaša úplná spokojnosť s nákupom. Na výmene alebo vrátení peňazí sa môžeme vždy dohodnúť individuálne, a to aj po uplynutí zákonnej 14-dňovej lehoty.

  • 30 dní na vrátenie alebo výmenu tovaru ZDARMA - všetko si môžete dôkladne vyskúšať

  • Jednoducho pomocou reklamačného formulára alebo e-mailu - nezabudnite uviesť všetky údaje, najmä číslo objednávky a vaše želania.

  • Bezplatné vrátenie tovaru- vyžiadajte si od nás kód na vrátenie tovaru

  • Balík prineste na najbližšie výdajné miesto úradu pre balíky a oznámte obsluhe kód. Nepotrebujete žiadne ďalšie informácie.

  • Doručenie zdarma - novo vybraný tovar vám zašleme na naše náklady

  • Rýchlosť - do 5 pracovných dní od prijatia vráteného tovaru vám pošleme nový podľa vášho výberu

 

Naše stredisko služieb zákazníkom je vám vždy k dispozícii, ak máte pocit, že niečo nie je v poriadku, alebo ak chcete len poradiť.

 

Tovar pred zabalením starostlivo skontrolujeme, ale môže sa stať, že sa pri preprave poškodí, objednávka sa pom ýli alebo vám objednaný tovar jednoducho nevyhovuje.
Ak nastane takáto situácia, vyplňte formulár.
Chceme, aby ste boli čo najviac spokojní, a vyhovieme vám, aj keď chyba nie je na našej strane.

Osobný odber v našich priestoroch v Brne

Budeme veľmi radi, ak si obsah objednávky skontrolujete v našej predajni pri osobnom odbere. Prípadné nezrovnalosti sa potom dajú vyriešiť na mieste. Ak zistíte, že vám niečo chýba alebo že niečo chýba po prevzatí, vyplňte reklamačný formulár alebo napíšte e-mail. Pracovníci zákazníckeho servisu s vami všetko radi vyriešia.  

Doručenie tovaru kuriérom a jeho vyzdvihnutie na zberných miestach

Zjavné poškodenie zistené pri príjme

Ak ste si všimli poškodený obal už pri prevzatí, zásielku vôbec nepreberajte a kontaktujte nás prostredníctvom reklamačného formulára alebo e-mailom. Okamžite pre vás zabezpečíme novú zásielku (poštovné samozrejme zaplatíte len raz) a sami sa postaráme o reklamáciu.

Ak sa ponáhľate, uveďte prípadné nedostatky do dodacieho listu u kuriéra a balík prevezmite. Pôvodný obal si ponechajte - budeme ho potrebovať pri ďalšom reklamačnom konaní, ktoré budeme vybavovať my. V tomto prípade vás tiež žiadame, aby ste vyplnili formulár sťažnosti alebo nám poslali e-mail.

Skryté poškodenie zistené po prijatí

Poškodenie zásielky sa môže prejaviť až po jej prevzatí - napríklad ak je mokrá alebo ak sa krehký tovar počas prepravy rozbil. V takom prípade vyplňte formulár sťažnosti alebo nám čo najskôr pošlite e-mail. Zabezpečíme doručenie nového tovaru a začneme riešiť reklamáciu s dopravcom. Nezabudnite nám poslať späť originálny obal a poškodený tovar - budeme ich potrebovať pri reklamácii.

Výmena tovaru / chýbajúci tovar

Ak ste po prevzatí tovaru zistili, že vo vašom balíku niečo chýba alebo je nadbytočné, ospravedlňujeme sa vám za to. Stačí vyplniť formulár sťažnosti alebo napísať e-mail a my všetko napravíme na vlastné náklady. V prípade, že ste si omylom objednali niečo navyše, nie je problém nám tovar poslať späť a my vám vrátime peniaze.

 

NANOSHOP s.r.o.
Příkop 843/4
60200 Brno
CZ
IČO: 09810994
IČ DPH (DIČ): CZ09810994
GoPay
Mastercard
PayPal
Visa
ApplePay
Packeta
Zásilkovna
Bulgarian
bg
Čeština
cz
English
en
German
de
Hungarian
hu
Polish
pl
Romanian
ro
Slovak
sk
Ukrainian
uk