Reklamácie - výmena alebo vrátenie tovaru
Ak vám tovar prišiel bez poškodenia, ale nie ste spokojní s jeho kvalitou alebo veľkosťou, kontaktujte nás prostredníctvom reklamačného formulára alebo e-mailom. Sme hrdí na to, že dodávame tovar najvyššej kvality z vybraných materiálov, vyrobený ľuďmi v Českej republike - ale najdôležitejšia je pre nás vaša úplná spokojnosť s nákupom. Na výmene alebo vrátení peňazí sa môžeme vždy dohodnúť individuálne, a to aj po uplynutí zákonnej 14-dňovej lehoty.
-
30 dní na vrátenie alebo výmenu tovaru ZDARMA - všetko si môžete dôkladne vyskúšať
-
Jednoducho pomocou reklamačného formulára alebo e-mailu - nezabudnite uviesť všetky údaje, najmä číslo objednávky a vaše želania.
-
Bezplatné spätné poštovné - zabalte nevyhovujúce položky do balíka pre Zásielkovňu. Do balíka priložte kópiu alebo aspoň číslo objednávky a vaše želanie. Balík prineste na najbližšie výdajné miesto Parcel Office - Zásielkovňa a operátorovi povedzte kód: 99098099. Nepotrebujete žiadne ďalšie informácie.
-
Doručenie zdarma - novo vybraný tovar vám zašleme na naše náklady
-
Rýchlosť - do 5 pracovných dní od prijatia vráteného tovaru vám pošleme nový podľa vášho výberu
Naše stredisko služieb zákazníkom je vám vždy k dispozícii, ak máte pocit, že niečo nie je v poriadku, alebo ak chcete len poradiť.
Tovar pred zabalením starostlivo skontrolujeme, ale môže sa stať, že sa pri preprave poškodí, objednávka sa pom ýli alebo vám objednaný tovar jednoducho nevyhovuje.
Ak nastane takáto situácia, vyplňte formulár.
Chceme, aby ste boli čo najviac spokojní, a vyhovieme vám, aj keď chyba nie je na našej strane.
Osobný odber v našich priestoroch v Brne
Budeme veľmi radi, ak si obsah objednávky skontrolujete v našej predajni pri osobnom odbere. Prípadné nezrovnalosti sa potom dajú vyriešiť na mieste. Ak zistíte, že vám niečo chýba alebo že niečo chýba po prevzatí, vyplňte reklamačný formulár alebo napíšte e-mail. Pracovníci zákazníckeho servisu s vami všetko radi vyriešia.
Doručenie tovaru kuriérom a jeho vyzdvihnutie na zberných miestach
Zjavné poškodenie zistené pri príjme
Ak ste si všimli poškodený obal už pri prevzatí, zásielku vôbec nepreberajte a kontaktujte nás prostredníctvom reklamačného formulára alebo e-mailom. Okamžite pre vás zabezpečíme novú zásielku (poštovné samozrejme zaplatíte len raz) a sami sa postaráme o reklamáciu.
Ak sa ponáhľate, uveďte prípadné nedostatky do dodacieho listu u kuriéra a balík prevezmite. Pôvodný obal si ponechajte - budeme ho potrebovať pri ďalšom reklamačnom konaní, ktoré budeme vybavovať my. V tomto prípade vás tiež žiadame, aby ste vyplnili formulár sťažnosti alebo nám poslali e-mail.
Skryté poškodenie zistené po prijatí
Poškodenie zásielky sa môže prejaviť až po jej prevzatí - napríklad ak je mokrá alebo ak sa krehký tovar počas prepravy rozbil. V takom prípade vyplňte formulár sťažnosti alebo nám čo najskôr pošlite e-mail. Zabezpečíme doručenie nového tovaru a začneme riešiť reklamáciu s dopravcom. Nezabudnite nám poslať späť originálny obal a poškodený tovar - budeme ich potrebovať pri reklamácii.
Výmena tovaru / chýbajúci tovar
Ak ste po prevzatí tovaru zistili, že vo vašom balíku niečo chýba alebo je nadbytočné, ospravedlňujeme sa vám za to. Stačí vyplniť formulár sťažnosti alebo napísať e-mail a my všetko napravíme na vlastné náklady. V prípade, že ste si omylom objednali niečo navyše, nie je problém nám tovar poslať späť a my vám vrátime peniaze.